Regulamin Sklepu Internetowego określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży artykułów sportowych Sklepu Internetowego Roweromania.
1. Postanowienia ogólne
Właścicielem Sklepu Internetowego jest firma: Sklep Sportowy Roweromania Krzysztof Buczek ul. Daszyńskiego 2 38-500 Sanok NIP: 687-135-22-02
Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów nowych, wolnych od wad za pośrednictwem Internetu.
Wszystkie ceny podane w serwisie są wyrażone w złotych polskich i zawierają podatek VAT ( ceny brutto)
2. Zamówienia
Zamówienia można składać za pomocą :
- sklepu internetowego poprzez formularza zamówień
- e-mailem na adres: sklep@roweromania.pl, podając nazwę produktu , dane kupującego, dane do wysyłki.
Zamówienia realizujemy od 2 do 30 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Termin jest uzależniony od ilości zamawianego towaru. W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia w tym czasie z przyczyn od nas niezależnych, skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
Zamówienie złożone w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest o tym fakcie informowany i związanym z tym opóźnieniem wysyłki zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na opóźnieniem wysyłki zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia przypadku braku możliwości jego realizacji (np. brak dostępności zamówionych produktów, oczywista pomyłka cenowa) lub w innych uzasadnionych przypadkach po uprzednim poinformowaniu Zamawiającego. Jeżeli Zamawiający dokonał przedpłaty, wówczas wpłacona kwota zostanie zwrócona Zamawiającemu w ciągu 7 dni roboczych od dnia anulowania zamówienia.
3. Dostawa
Sprzedaż rowerów marek TREK, Diamant, KROSS, LeGrand oraz TABOU jest dostępna jedynie przy odbiorze osobistym w naszym stacjonarnym sklepie (ROWEROMANIA Sanok ul.Daszyńskiego 2), NAWET W PRZYPADKU ZAZNACZENIA PRZEZ KLIENTA POZOSTAŁYCH OPCJI DOTYCZĄCYCH DOSTAWY!
Dostawa odbywa się na terenie całego kraju od poniedziałku do piątku za pośrednictwem poczty Polskiej oraz kuriera.
W przypadku braku możliwości zrealizowania zamówienia w tym czasie z przyczyn od nas niezależnych, skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu (faktura VAT lub paragon fiskalny). W przypadku, gdy Zamawiający jest płatnikiem podatku VAT prosimy się o wcześniejsze poinformowanie Nas o chęci otrzymania faktury podając wówczas dane do faktury w tym NIP.
Realizuje tylko i wyłącznie zamówienie na terenie kraju. W przypadku chęci dokonania zamówienia poza granice kraju prosimy o kontakt ze sklepem przed dokonaniem zamówienia.
Za opóźnienia wynikające z działania Poczty Polskiej nie odpowiadamy.
4. Formy płatności
- płatność przy odbiorze – należność pobiera kurier
- przelew
5. Spedytor
- Kurier DPD
6. Zwrot towaru
Klient może dokonać na swój koszt zwrotu zakupionego towaru w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki od warunkiem, że towar jest nieuszkodzony oraz jest w oryginalnym opakowaniu oraz nie nosi śladów eksploatacji.
Podstawą przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru (paragon fiskalny lub faktura Vat)
7. Reklamacje
W chwili odbioru towaru od kuriera kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan opakowania przesyłki. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania lub taśmy zabezpieczającej należy spisać protokół reklamacyjny oraz jak najszybciej skontaktować się z pracownikiem sklepu Roweromania. Wszelkie reklamacje z tego tytułu będą uwzględniane jedynie po dostarczeniu protokołu reklamacyjnego.
Reklamacje będą rozpatrywane w oparciu o przepisy Kodeksu Cywilnego w terminie 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego produktu. W szczególnych przypadkach okres ten może ulec wydłużeniu, o czym klient zostanie niezwłocznie poinformowany.
Podstawę do reklamacji stanowi dowód zakupu oraz karta gwarancyjna w przypadku artykułów objętych gwarancją producenta oraz protokół reklamacyjny ( w przypadku uszkodzenia przesyłki w transporcie ). Produkty do reklamacji należy przesyłać na adres:
Sklep Sportowy Roweromania Krzysztof Buczek ul. Daszyńskiego 2, 38-500 Sanok.
8. Ochrona danych osobowych
Zgodnie z ustawą „O ochronie danych osobowych” z dnia 29 sierpnia 1997 roku, zobowiązujemy się do ochrony Państwa danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą mają Państwo prawo wglądu w swoje dane, ich poprawiania lub żądania usunięcia z naszej bazy danych.
9. Postanowienia końcowe
Wszystkie podane w serwisie ceny nie są ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Znaki towarowe oraz zdjęcia w serwisie są własnością marek występujących w naszym sklepie.
Zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 1997 r. Nr 133. Poz. 883), dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu są przechowywane i przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb i nie będą udostępniane innym podmiotom.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego lub innych ustaw mających zastosowanie do działalności i funkcjonowania sklepu internetowego.
Zdjęcia zamieszczone w sklepie internetowym nieznacznie mogą odbiegać od rzeczywistego wyglądu produktu.
Z przyczyn technicznych ceny w sklepie internetowym mogą różnić się od cen tych samych produktów w sklepie stacjonarnym.