OFERTA PRACY na stanowisku,

obsługa klienta w sklepie sportowym

 

Jeśli:

–                    lubisz kontakt z ludźmi, a pomaganie innym jest dla Ciebie wartością i daje Ci satysfakcję,

–                    Naturalnie zauważasz szczegóły i detale, których nie widzą inni,

–                    jesteś osobą dokładną,cenisz sobie porządek i dobrą organizację pracy,

–                    nie boisz się arkuszy kalkulacyjnych,programów CRM, oraz zadań wymagających precyzji i skrupulatności,

–                    rozwój osobisty i doskonalenie siebie są dla Ciebie ważne,

–                    kochasz nowe wyzwania i nie boisz się brać na siebie odpowiedzialności,

–                    uwielbiasz media społecznościowe i obsługę ich,

–                    lubisz organizować spotkania, podczas których możesz realnie pomagać innym,

 

... to być może jesteś osobą, której szukamy!

 

Nasz firma bardzo mocno się rozwija i potrzebujemy osoby, która zadba o klientów w naszym sklepie ze sprzętem sportowym.

 

Kilka słów o nas

Roweromania powstała z pasji do jazdy na rowerze. Wierzymy, że rower i czas spędzony na nim jest WIELKIM DOBREM, wpisanym w nasze życie. Wszystko, co robimy, służy temu, by wspierać użytkowników jednośladów. Naszą pasją chcemy zarażać innych, aby czerpali przyjemność ze zdobywania własnych „WIELKICH CELÓW”.

 

Zakres obowiązków

Twoją najważniejszą rolą i odpowiedzialnością będzie:

–                    Zbieranie danych w systemie CRM i ich segregowanie,

–                    obsługa klienta ,

–                    dbanie o sklep,

–                    utrzymanie sklepu w czystości,

–                    wystawianie towaru na sklepie,

–                    obsługa reklamacji

–                    sprzedaż stacjonarna i internetowa,

–                    prowadzenie naszego  fanpage’a (planowanie i tworzenie harmonogramu działań na fanpage’u i w grupach),

–                    wykonywanie aranżacji wystawienniczych w sklepie,

–                    organizowanie spotkań z klientami i eventów dla nich,

 

Wymagania

Zgłoś się do nas, jeśli spełniasz poniższe warunki:

–                    masz naturalne predyspozycje i cechy osobowości potrzebne do takiej pracy (opisaliśmy je na początku ogłoszenia),

–                    lubisz kontakt z ludźmi i czerpisz przyjemność z kontaktu z drugim człowiekiem,

–                    jesteś bardzo komunikatywny i potrafisz bardzo płynnie się wysławiać,

–                    masz co najmniej średnie wykształcenie,

–                    Serce bije Ci mocniej, gdy czytasz to ogłoszenie i chcesz być jednym z nas,

–                    szybko uczysz się nowych aplikacji i programów komputerowych,

–                    masz doświadczenie w posługiwaniu się programami z pakietu Office, mile widziana znajomość programów typu CRM.

 

Oferowane warunki

- zgrany, wspierający się nawzajem i dobrze współpracujący zespół, wolny od konfliktów i rywalizacji,

- forma umowy: umowa o pracę (okres próbny – na czas określony, po pozytywnym przejściu okresu próbnego – na czas nieokreślony)

–                    praca stacjonarna w siedzibie firmy w Sanoku, ul. Daszyńskiego 2,

–                    praca od poniedziałku do piątku w godz. 9.00- 17.00, soboty 9.00 – 13.00.

- możliwość stałego rozwoju, bardzo dobre wynagrodzenie oraz premie,

- możliwość rozwoju, dodatkowe szkolenia.

 

Chcesz aplikować?

odpowiedz na poniższe pytania:

  1. Dlaczego uważasz się za osobe dokładną? Podaj przykłady z poprzedniej pracy.
  2. Jakie Twoje cechy wspierają Cię w osiąganiu wyników w sprzedaży? Podaj przykład.
  3. Z jakiego powodu aplikujesz do pracy w Roweromanii?

Odpowiedzi na pytania, oraz aktualny życiorys (CV) w formie PDF prześlij na adres biuro@roweromania.pl (w temacie wpisz: Rekrutacja „Obsługa klienta w sklepie sportowym - Imię i Nazwisko”).

UWAGA! Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami. Bierzemy pod uwagę wyłącznie kompletne aplikacje (odpowiedzi na pytania i CV). Dziękujemy za poświęcony czas, oraz  odpowiedzi na ważne dla nas pytania.

Zapraszamy!